ČASTÉ OTÁZKY
ČASTÉ OTÁZKY
Zeptejte se nás na cokoliv, co vás zajímá. Najdete nás na Facebooku a Instagramu. Můžete nám také napsat e-mail. To je nejlepší a nestane se nám, že bychom vaši zprávu přehlédli. Tady jsou dotazy, na které se nás ptáte nejčastěji.
CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JSEM NEOBDRŽEL/A POTVRZOVACÍ EMAIL O MÉ OBJEDNÁVCE?
Potvrzovací email je automaticky odeslán po vytvoření vaší objednávky. Pokud jste jej neobdrželi, zkontrolujte prosím nejdříve váš SPAM.
Pokud nebude ani ve SPAMu, zašlete prosím email na adresu info@one-day.cz a my neprodleně zkontrolujeme stav objednávky a zjistíme, kde nastala chyba.
KDY BUDE MŮJ BALÍČEK DORUČEN?
Balíčky odesíláme většinou následující pracovní den po obdržení objednávky a uhrazení platby. Jakmile balíček odneseme na podací místo Zásilkovny, obdržíte od nás email ohledně vyřízené objednávky. Následně obdržíte email od dopravce o převzetí balíčku do přepravy se sledovacím číslem, který vám automaticky zašle kurýrní služba Zásilkovna. Pokud tento email neobdržíte, zašlete nám prosím email na adresu info@one-day.cz a my prověříme vaši objednávku a budeme vás informovat o jejím stavu.
JAK MŮŽU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT?
Rozmysleli jste si nákup a chcete zrušit objednávku? Pokud vaše objednávka ještě nebyla expedována, bez problémů vám ji zrušíme.
Zašlete prosím email na adresu info@one-day.cz s žádostí o zrušení a číslem objednávky. Poté vám zrušení potvrdíme emailem.
JAKÝM ZPŮSOBEM MÁM ŘEŠIT VRÁCENÍ OBJEDNÁVKY?
Veškeré zboží objednané na webu www.one-day.cz lze vrátit nepoškozené a nenošené do 14 dnů od doručení zboží.
Více informací ohledně vrácení najdete na stránce VRÁCENÍ A DOPRAVA.
V případě vrácení jiným způsobem, nás prosím nejdříve kontaktujte na email info@one-day.cz.
POTŘEBUJI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT, JAK MÁM POKRAČOVAT?
Pokud potřebujete vyměnit objednané zboží za jiný typ/ barvu / velikost, postupujte stejně jako u vrácení objednávky. Vyberte výměnu a uveďte číslo vaší objednávky a popište požadovanou změnu. Uveďte též číslo účtu pro případ, že požadovaný produkt již nebude skladem, nebo nám napište email na adresu info@one-day.cz a domluvíme se k vaší spokojenosti.
LZE VRÁTIT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ V KAMENNÉ PRODEJNĚ?
Produkty zakoupené v kamenné prodejně není možné vrátit. Pokud jste si nákup rozmysleli, můžete daný produkt vyměnit za jiný do 14 dnů od koupě. Produkt musí být nenošený a s originálními visačkami.
JE PRODUKT OPRAVDU VYPRODANÝ?
Pokud kousek, který se vám líbí, není dostupný ve vaší velikosti nebo barevné variantě, můžete nám napsat email na info@one-day.cz a my se podíváme zda není poslední kus dostupný v partnerském obchodě. Opětovné naskladnění produktu není pravděpodobné, vhledem k šití v malých sériích, které se neopakují.
ŠIJETE NA MÍRU?
Z kapacitních důvodů není v našich možnostech šít produkt na míru nebo v jiné barevné variantě než je dostupná na webu. Můžeme vám oblečení (šaty, kalhoty, topy) zkrátit za drobný poplatek 100,-. Upravované oblečení Vám na míru již není možné vrátit.
JAK PEČOVAT O PRODUKTY ONEDAY?
U každého kousku jsou podrobné informace, jak na webu, tak na cedulce. Každý produkt je označen štítkem se složením materiálu a doporučenou údržbou. Štítek u většiny produktů najdete všitý na levé straně ve spodní části produktu. V základě ale platí šetrné praní, nepoužívat bělící přípravky a nedávat do sušičky.
Máte další otázky? Napište nám na email na info@one-day.cz.
ZAKOUPIL JSEM PRODUKT ONEDAY U JINÉHO PRODEJCE. MOHU HO ZDE VRÁTIT, VYMĚNIT, REKLAMOVAT?
Zde zpracováváme pouze objednávky vytvořené na webu www.one-day.cz. Pokud máte nějaký dotaz ohledně zboží zakoupeného jinde, můžete se nám ozvat a my se budeme snažit vyhovět vašim požadavkům.
ROZBIL / ROZPÁRAL SE MI PRODUKT V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ, CO MÁM DĚLAT?
Nejprve nás kontaktujte nás na info@one-day.cz. Poté se domluvíme jak nám produkt doručíte. Do balíčku nezapomeňte přidat kontakt na vás a číslo objednávky a my vám ho samozřejmě zdarma opravíme.
OPRAVÍTE MI PRODUKT I PO UPLYNUTÍ ZÁRUČNÍ DOBY?
Ano, provádíme i pozáruční opravy. Podmínkou je vypraný nebo vyčištěný produkt. Ceny za opravy se pohybují od 100 Kč za jednoduché opravy, až po 500 až 600 Kč za složitější zákroky. Pro bližší informace nám zavolejte a domluvíme se.