Vrácení a výměna

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesedí vám zakoupený kousek podle vašich představ? Žádný problém! I ten nejlepší střih nemusí padnout každému.
Zakoupené zboží můžete jako konečný spotřebitel vrátit nebo vyměnit. Máte 14 dní na vrácení nepoužitého a nenošeného zboží s původními visačkami. Stačí postupovat podle těchto jednoduchých kroků.

Jak postupovat při vrácení?

Vyplňte tento formulář, a nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu. Peníze Vám budou vždy vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí námi na Váš bankovní účet. Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.


VRÁCENÍ V KAMENNÉ PRODEJNĚ

Vyplněný formulář společně se zbožím přineste do naší kamenné prodejny v Praze na Letné, Františka Křížka 8. Vrácení v prodejně je zdarma.


VRÁCENÍ ZÁSILKOVNOU

Zboží pečlivě zabalte, a vytištěný formulář vložte do balíku. Využít můžete krabici, ve které bylo zboží původně doručeno.

Balíček přineste na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 94261505. Na místě nic neplatíte, my vám z peněz za vrácené zboží odečteme 60 Kč (v případě podání v ČR a SK).

V případě vrácení jiným způsobem, nás prosím nejdříve kontaktujte na email info@one-day.cz.

Nezapomeňte uvést prosím číslo bankovního účtu. V případě, že vaše objednávka byla hrazena online kartou nebo bankovním převodem  budou Vám peníze vždy vráceny na Váš bankovní účet. Nejpozději do 14 dnů od doby, kdy mám zboží přijde, Vám vrátíme zaplacenou částku, kterou jsme od Vás obdržely, bez nákladů na dopravu. Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.

VÝMĚNA

Nesedí vám velikost nebo barva? Zboží vám rádi vyměníme, ale pouze za zboží, co máme skladem. Pokud zboží, které chcete, již není dostupné v požadované velikosti, můžete je vyměnit za jiný produkt, a to i v jiné hodnotě. Vzniklý finanční rozdíl vrátíme na účet, nebo naopak rozdíl doplatíte.

Zboží můžete vyměnit zdarma přes Zásilkovnu nebo v kamenné prodejně na Letné. Vždy nás předem kontaktujte emailem info@one-day.cz, abychom Vám potvrdili dostupnost zboží. Postupujte stejně jako u vrácení zboží
 
První výměnu Zásilkovnou v rámci objednávky máte zdarma, další výměny jsou zpoplatněny dopravou tam a zpět v celkové ceně 135,-.

 

REKLAMACE

Zjistili jste, že jste obdrželi vadné zboží nebo se vada projevila 24 měsíců od zakoupení? Ozvěte se nám. Postupujte stejně jako v případě vrácení a využijte vzorový Formulář pro uplatnění reklamace.

Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale budeme se ji snažit vyřídit co nejrychleji, aby se zbytečně neprotahovala.

Pokud nelze reklamované zboží opravit či vyměnit, tak máte nárok na odstoupení od smlouvy a vrátíme vám za něj peníze v plné výši včetně dopravy. Veškeré informace se dočtete v Obchodních podmínkách.